سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فایل کمکی دانشجو
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 45
کل بازدید : 405104
کل یادداشتها ها : 5576

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 95/11/28 ساعت 11:33 ع توسط مدرس


این پاورپوینت درمورد آشنایی با معماری اسلامی و اصول آن در 50 اسلاید زیبا می باشد
دسته بندی فنی و مهندسی
بازدید ها 7
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1212 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50
پاورپوینت-شیوه های معماری اسلامی

فروشنده فایل

کد کاربری 497
کاربر

در معماری ایرانی، با وجود خصایلی چون تناسب و زیبایی سر درها وگنبدها 






نوشته شده در تاریخ 95/11/28 ساعت 11:33 ع توسط مدرس


این پاورپوینت در مورد روانشناسی استثنایی و اصول آن میباشد در 30 اسلاید آمده است
دسته بندی روانشناسی و روانپزشکی
بازدید ها 3
فرمت فایل pptx
حجم فایل 255 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
پاورپوینت-روانشناسی استثنایی و اصول آن

فروشنده فایل

کد کاربری 497
کاربر

یکی از ویژگی های مشکلات دوران کودکی ، موقتی بودن آنها است. برخی از تغییرات رفتاری که ناشی از رشد و نمو سریع و چالشهای متوالی دوران کودکی هستند ، به ققدری سریع و زودگذرندکه به سختی میتوان آنها را از همان ابتدا جدی گرفت . مشکلاتی که فراوانی آنها با رشد تدریجی کودکان کاهش می یابند عبارتند از : مشکلات ذهنی (اموزش توالت رفتن )، مشکلات گفتاری ، ترسها و مکیدن شست . مشکلاتی همچون کم خوری و درووغگویی نیز به اوج می رسند و سپس به تدریج فروکش می کنند . بسیاری از مشکلات کودکان در سالهای اولیه دبستان فراوانند ، ولی به تدریج شیوع آنها کم می شود و مجددا در دوران بلوغ اوج می گیرند از جمله : بی خوابی ، تخیلات مزاحم ، یرسو بودن، تحریک پذیری ، نیاز به توجه، وابستگی افراطی،دلمردگی،حسادتفو در پسرها ، پرخوری .

یکی از (( مشکلاتی)) که فراوانی آن همپاری رشد سن زیاد می شود ،ناخن جویدن است .فراوانی این مشکل تا قبل از نوجوانی به حداکثر می رسد و سپس در انتهای نوجوانی رفتته رفته کاهش می یابد . حساسیت افراطیی نیز یکی از ان دسته مشکلاتی است که با افزایش سن رابطه ای ندارد.

 






نوشته شده در تاریخ 95/11/28 ساعت 11:32 ع توسط مدرس


نظریه پست مدرنیسمنظریه پست مدرنیسمنظریه پست مدرنیسم چیستنظریه پست مدرنیسم (فرانوگرایی)نظریه پست مدرنیسم روابط بین المللنظریه پست مدرننظریه پست مدرننظریات پست مدرنیسمنظریات پست مدرننظریه پست مدرنیسم در مدیریتنظریه پردازان پست مدرنیسمنظریه پست مدرنیسم و ارتباطاتنظریه پردازان پست مدرننظریه های پست مدرننظریه پست مدرن در روابط بین المللنظریه پست مدرنیس
دسته بندی جزوه
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 239 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
نظریات پست مدرنیسم

فروشنده فایل

کد کاربری 1005
کاربر

قسمت دوم

نظریات پست مدرنیسم و نقد آن از مدرنیسم در موارد ذیل قابل بررسی است:

1 - عقلانیت 2 - ایدئولوژی 3 - کثرت گرایی 4 - تاریخ 5 - رسانه ها 6 - زبان 7 - تکنولوژی

عقلانیت:

رنه دکارت از پایه گذاران فلسفه مدرن با این گفته خود که من فکر می کنم پس هستم تاکید بیش از پیش ذهنیت مدرن بر عقل و عقل گرایی را ابراز کرد.

در عصر روشنگری نیز بر عقل، خرد و استدلال منطقی تاکید مجدد شد. ولی یکی از وجوه شاخص و عمده ی نقد پست مدرنیسم از مدرنیسم، عقلانیت و خرد عدد اندیش مدرن است. استینار کوال از چهره های برجسته در زمینه پست مدرن و روان شناسی می نویسد:

»عصر مدرن با مفهوم ساده و محدودی از عقلانیت سر و کار داشت که در آن عقلانیت فنی ابزار – اهداف وجه غالب را دارا است.

در عصر مدرن بر طرح برنامه ریزی، محاسبات، پیش بینی ، کنترل و نظارت دقیق تاکید می گردد. مسئولیت زیادی بر دوش عقل و علم بار شده بود. تمامی مشکلات انسانها می بایست در دراز مدت به کمک ابزار علم و تکنولوژی مرتفع می شد.

هف عصر روشنگری این بود که شرایطی فراهم آورد تا تمامی افراد مختلف و پراکنده جهان، پدیده ها و امور را به شیوه ای واحد بینند و درک کنند، یعنی شیوه عقلانی.

متفکران و اندیشمندان عصر روشنگری این نکته را اصلی مسلم و بدیهی می دانستند که برای هر پرسشی تنها یک پاسخ صحیح ممکن وجود دارد و از این اصل نتیجه می گرفتند که تنها در صورتی می توان جهان را به گونه ای منطقی و عقلانی کنترل و ساماندهی نمود که بتوانیم به گونه ای صحیح و درست آن را ترسیم و بازنمایی سازیم.

این نوع نگرش به امور و محور قرار دادن عقل تک ساحتی در اواخر قرن نوزده توسط فیلسوف طغیانگر آلمانی ، فردریک نیچه زیر سوال برده شد، از نظر وی »تمدن غربی نوعی پدر سالاری عقل باوری دارد که باعث شده همه چیز در چار چوب خرد باوری افراطی بشر را اسیر خودش کند. نیچه مشکل بزرگ بشریت را مدرنیته می داند. او به احساس بیش از عقل باور داشت و لذا علم مدرن و روش تحقیق دکارتی را زیر سوال برد. به عقیده ی نیچه هر گونه روش تحقیق علمی لزوماً با دروغ و تقلب همراه است... عقل خلاقیت زندگی را از بین می برد.

ماکس وبر (1920 - 1864)، جامعه شناس آلمانی، »گزنده ترین نقد خود را برای عقلانیت مدرن نگه داشت که در دیوان سالاری متجلی می شد.

و بر در این باره چنین ابراز می کند: »سازمان دیوان سالارانه، همراه با ماشین دولتی، دست اندر کار ساختن اسارتگاههای آینده است، که در آن انسان ها چه بسا چون دهقانان دولت مصر باشند. فرمانبردار و ناتوان» و باز و بر درباره ی عقلانیت بر این نظر است که «عقلانیت نه به رویای فیلسوف درباره آزادی بل به اسارت دیوان سالارانه در قفس آهنین می انجامد.»

لیوتار نیز در این مورد گفته: «هیچ تضمینی وجود ندارد که عقل پیامدهای آزادی بخش بیافریند.






نوشته شده در تاریخ 95/11/28 ساعت 11:31 ع توسط مدرس


نقدی بر لایحه اصلاح پاره ای از مواد قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب (احیای دادسرا)
دسته بندی جزوه
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
نقدی بر لایحه اصلاح پاره ای از مواد قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب (احیای دادسرا)

فروشنده فایل

کد کاربری 1005
کاربر

نقدی بر لایحه اصلاح پاره ای از مواد قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب (احیای دادسرا) * /

 






نوشته شده در تاریخ 95/11/28 ساعت 11:30 ع توسط مدرس


نقش خانواده در بزهکاری فرزنداننقش خانواده در بزهکاری اطفالبررسی نقش خانواده در بزهکاری کودکان و نوجواناننقش والدین در بزهکاری فرزنداننقش خانواده در بزهکاری کودکان و نوجواناننقش خانواده در بزهکاری اطفال و نوجواناننقش خانواده در بزهکاری کودکاننقش والدین در بزهکاری اطفالنقش سواد والدین در بزهکاری فرزنداننقش خانواده در پیشگیری از بزهکاری اطفالپایان نا
دسته بندی ادبیات
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
نقش خانواده در بزهکاری فرزندان

فروشنده فایل

کد کاربری 1005
کاربر
 







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ